12 November 2007

Velkommen til Filmhjørnet!

Efter nogle op(ud?)fordringer fra mennesker hvis mening jeg sætter højt, har jeg nu besluttet mig for at springe ud i "bloggeriet".

Som titlen på denne blog siger, så vil dette dreje sig om film. Det er ingen hemmelighed for dem der kender mig, at jeg er lidt af en gal filmnørd. Jeg ser rigtig mange film i biografen, og derfor vil de fleste filmanmeldelser på denne blog højst sandsynligt dreje sig om netop nye/nyere biograffilm. Men jeg vil sikkert også skrive om andre film fra tid til anden. F.eks. ældre film jeg ser i mit eget personlige filmhjørne i hjemmet, nyheder om kommende film jeg glæder mig til, og også snak om Oscar og andre filmpriser kan man forvente sig.

Filmhjørnet vil ikke være en sæbekasse hvorfra jeg vil stå og tale om alt muligt mellem himmel og jord. Men selvom jeg ikke kan udelukke, at der vil snige sig nogle andre ting ind hist og pist, så vil det for det meste dreje sig om film.

Hvis nogen skulle forvilde sig herind i mit filmhjørne, så skriv endelig en kommentar hvis du/I har noget på hjerte omkring det jeg har skrevet. Men husk nu, at alle upassende indlæg vil blive fjernet med hård hånd af den diktatoriske ejer af Filmhjørnet. Mig!

Så med disse ord, vil jeg sige velkommen til Michael W's Filmhjørne.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home