06 January 2011

Godt nytår - og velkommen tilbage

Ja, som overskriften siger. Godt nytår og velkommen tilbage! Et nyt år er begyndt, og jeg vil i den anledning prøve at få gang i Filmhjørnet igen, efter der blev lukket for det varme vand for et lille halvt år siden...

Som man kan se, hvis man har læst med før, så har jeg også besluttet at give mit hjørne et nyt design, og jeg vil nu prøve at komme i gang med at skrive filmanmeldelser igen, for det er der problemet har været. Selvom jeg ikke skrev herinde i sidste halvdel af 2010, så betød det nemlig ikke, at jeg så færre film. Jeg så dog ikke nogle der var bedre end to film som jeg nåede at anmelde herinde og gav topkarakterer til. Det hvide bånd og Up in the Air.

De sidste par år har jeg herinde lavet en top 10 over året der gik, og jeg kan da lige for syns skyld fortælle hvordan min liste over de bedste film fra året der er gået ser ud:

10. The Social Network
  9. The Town
  8. An Education
  7. Precious
  6. The Ghost Writer
  5. Armadillo
  4. The American
  3. A Single Man
  2. Det hvide bånd
  1. Up in the Air

Således. Et år er slut og et nyt er begyndt. De første nye film i det nye år har set dagens lys, og Filmhjørnet er forhåbentlig vågnet rigtig op til dåd igen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home