06 September 2008

Nyt i biografen - uge 36

Tre nye film i denne uge.

Mike Myers, som vi jo allesammen kender fra Wayne's World og Austin Powers-filmene, er tilbage i komedien The Love Guru, hvor han spiller kærlighedsguruen Pitka.

In Bruges er en herlig film om to lejemordere, som ankommer til Brügge i Belgien, efter et "job" er gået galt. Colin Farrell og Brendan Gleeson er forrygende som de to lejemordere i denne debutfilm fra nordirske Martin McDonagh. Jeg har haft filmen på region 1 DVD i et stykke tid, og det er en virkelig vellykket og original lille film. Jeg tror dog ikke jeg får skrevet en anmeldelse af den herinde, men så kan disse ord tages som en anbefaling.

Ugens sidste nye film er Guillermo del Toros fortsættelse til Hellboy fra 2004 - Hellboy II: The Golden Army. Ron Perlman er endnu engang den anderledes superhelt i del Toros actioneventyr.

Anmeldelser af ugens nye film kan findes på CinemaZone.dk.

Jeg skal ind og se Hellboy II: The Golden Army i den kommende uge, og håber meget, at få skrevet en anmeldelse af den. Men jeg er kommet så langt bagud i øjeblikket. Jeg har stadigvæk anmeldelser af Kandidaten og Wall-E som jeg skal have skrevet, og det samme med Mumien: Drage-kejserens grav (jeg regner stærkt med at den er klar i morgen lige her) og Wanted. Og oven i det har jeg en stak film liggende som jeg skal have skrevet anmeldelser af inde på FilmNet.dk.

Så der er meget at se til..!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home