04 July 2008

Nyt i biografen - uge 27

Kun tre nye film her i uge 27s sommervarme.

Den ene er dog gigantisk. Den første film om Narnia, Løven, heksen og garderobeskabet fra 2005, indspillede for omkring 3½ milliard kroner på verdensplan, og Narnia: Prins Caspian, som er denne uges store premiere, har allerede rundet den ene millard. Jeg holder meget af Løven, heksen og garderobeskabet, så det var ikke uden forventninger jeg gik ind til Prins Caspian i onsdags da den havde premiere. Og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke blev skuffet. Min anmeldelse af filmen kan læses lige nedenunder dette indlæg.

Også den romantiske komedie Droppet af Sarah Marshall får premiere i denne uge, og Terry Gilliams Tideland har fundet vej til en enkelt dansk biograf (Grand Teatret i København), her næsten tre år efter den havde premiere på Toronto Film Festival.

Læs som altid anmeldelser af ugens nye film på CinemaZone.dk.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home