20 September 2008

Nyt i biografen - uge 38

Tre nye film i denne uge.

I januar måned kom første del af Arn, filmatiseringen af Jan Guillous bøger, og i denne uge er det blevet tid til 2'eren, Arn II - Riget ved vejens ende. Jeg kunne rigtig god lide 1'eren (læs min anmeldelse her), så jeg glæder mig bestemt til denne, som jeg regner med, at jeg skal ind og se en af de kommende dage.

Bangkok Dangerous er den amerikanske genindspilning af Pang-brødrenes debutfilm med samme navn fra 1999. De to er endnu engang i instruktørstolen, og Nicolas Cage leder denne gang ramasjang-løjerne på lærredet.

Sidste nye film er dansk, og hedder En enkelt til Korsør. Bag den finurlige titel gemmer der sig en komedie af veteranen Gert Fredholm, hvis spillefilmsdebut i 1971 var den fantastiske Den forsvundne fuldmægtig.

Anmeldelser af ugens nye film kan læses hos CinemaZone.dk.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home